Cennik i warunki wynajmu – Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

• Statki-muzeum „Sołdek” i „Dar Pomorza” w terminie 2.12.2024 - 31.12.2024 będą niedostępne dla zwiedzających. Powodem jest przerwa zimowa

Cennik i warunki wynajmu

Przestrzenie Narodowego Muzeum Morskiego stwarzają wyjątkowe możliwości dla firm i instytucji w zakresie organizacji konferencji, kongresów oraz bankietów, gdyż znajdujące się w nim wystawy i artefakty podnoszą prestiż każdego odbywającego się tutaj wydarzenia.

Oferujemy Państwu możliwość wynajęcia:

  • Sali konferencyjnej w Spichlerzach w Gdańsku,
  • Sali konferencyjnej w Ośrodku Kultury Morskiej w Gdańsku,
  • Sali konferencyjnej w Centrum Konserwacji Wraków Statków w Tczewie,
  • Statku – muzeum „Dar Pomorza” stojącego przy Nabrzeżu Pomorskim w Gdyni.

W każdym z naszych muzealnych oddziałów, jako dodatkową atrakcję, oferujemy zwiedzanie z przewodnikiem.

Spichlerze. Informacje o obiekcie

Spichlerze stojące na wyspie Ołowianka w Gdańsku stanowią główny gmach Narodowego Muzeum Morskiego. Znajduje się w nim siedziba dyrekcji i administracji NMM oraz galerie stałe. W salach wystaw zmiennych organizowane są ekspozycje czasowe.
Jak podają XVII wieczne źródła na wyspie Ołowiance znajdowało się ówcześnie 7 spichlerzy, a w całym porcie gdańskim aż 315. Prawdopodobnie w tym czasie między Żurawiem a Ołowianką wprowadzono stałą przeprawę promową, którą to tradycję kontynuuje nasze Muzeum poprzez prom „Motława”.

Najstarszym z budynków jest gotycki spichlerz ”Oliwski”, którego nazwa wywodzi się od użytkujących go cystersów oliwskich. Barokowy spichlerz ”Panna”, wybudowany na miejscu średniowiecznego ”Szkarpawskiego”, swoją nazwę otrzymał od stojącej niegdyś na jego szczycie figury. Najmłodszy zaś, spichlerz ”Miedź”, nazwany tak został od przechowywanego w nim towaru.

Sala konferencyjna w Spichlerzach na Ołowiance. Przerwa kawowa konferencja bankiet stojący coffeebreak szwedzki stół konferencja w nmm sala konferencyjna w gdańsku bankiet foyer konferencja spichlerze na Ołowiance

Sala Konferencyjna 143 m2, max 170 os.

Do Państwa usług oddajemy nowoczesną salę konferencyjną całkowicie odizolowaną akustycznie i przestrzennie od ruchu zwiedzania.

Zjawiskowy widok z okien foyer na rz. Motławę i stojące wzdłuż nabrzeża kamienice Starego Miasta oraz statek – muzeum „Sołdek” sprawia, że jest to jedyne w swoim rodzaju miejsce na zorganizowanie konferencji, seminarium, wykładów, szkolenia czy recitalu.

Umożliwiamy realizację zarówno wydarzeń stacjonarnych, jak i hybrydowych, które pozwalają na równoczesny udział dowolnej liczby uczestników online oraz 170 uczestników będących osobiście na miejscu wydarzenia.

Sala jest w pełni wyposażona w sprzęt konferencyjny, profesjonalne oświetlenie oraz system nagłośnieniowy i multimedialny, które doskonale sprawdzają się również przy organizacji wydarzeń online.

Przestronna scena / podest może być dostosowywana do indywidualnych potrzeb każdego wydarzenia; pomieści zarówno obszerny stół prezydialny z mównicą, kilkuosobowy panel dyskusyjny, jak i kameralny zespół muzyczny.

Istnieje możliwość aranżacji sali odpowiednio do Państwa potrzeb, także z wykorzystaniem stołów. W trakcie wydarzenia jest do Państwa dyspozycji doświadczona obsługa techniczna.

ustawienie kinowe teatralne
170

ustawienie w U
58

długi stół, ustawienie biesiadne
34

ustawienie szkolne
30

ustawienie w okręgu
80

ustawienie bankietowe
100
Foyer 200 m2

W cenie wynajmu znajduje się foyer, które z trzech stron otacza salę konferencyjną, przy czym z jednej strony oferuje niezapomniany widok na statek – muzeum „Sołdek” przycumowany tuż pod oknami Muzeum.

Foyer znakomicie sprawdza się jako przestrzeń do organizacji przerw kawowych, lunchu czy networkingu, a także jako miejsce ustawienia stoisk promocyjnych oraz punktu rejestracji uczestników wydarzeń.

Stoliki bankietowe stojące w Spichlerzach (foyer)
Foyer – przerwa w trakcie eventu
Ogólne zalecenia dla wynajmu przestrzeni w Spichlerzach

Z uwagi na bezpieczeństwo zbiorów muzealnych Najemca zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania ogólnych zasad i wytycznych, w tym poniższych zaleceń na terenie Muzeum:

  1. Nie zezwala się na zmianę miejsca ekspozycji obiektów muzealnych, np. przesuwania eksponatów.
  2. Obowiązuje zakaz palenia i używania otwartego ognia (np. świeczki, podgrzewacze, kominki).
  3. Łączna liczba uczestników wydarzenia obecnych na sali nie może przekraczać liczby podanej w specyfikacji dla danego wnętrza.
  4. W czasie trwania najmu, a szczególnie w trakcie transportów, montażu i demontażu na terenie Muzeum jakichkolwiek sprzętów i urządzeń, należy bezwzględnie stosować się do zaleceń wyznaczonych pracowników NMM, pracowników technicznych NMM, szefa ochrony NMM lub pracowników NMM przez niego wyznaczonych.
  5. W czas wynajmu wliczony jest czas na przygotowanie i demontaż.

 

Wyposażenie: llość
Projektor multimedialny laserowy SONY VPL-PHZ61 1
Ekran prezentacyjny o wymiarach 3,64 x 3,66 1
Wskaźnik laserowy 1
Pilot do obsługi projektora 1
Monitor LCD Mitsubishi MDT 651S 65” o wymiarach: 0,80 x 1,42 na mobilnym statywie 1
System oświetlenia z mikserem TAK
Podświetlenie ścian z możliwością zmiany koloru TAK
Nagłośnienie systemowe wbudowane w sufit WORK PRO IC8S TAK
Mikser audio Mackie ProFX 16v2 (max. Ilość kanałów 8) TAK
Mikrofon bezprzewodowy, doręczny 4
Mikrofon krawatowy (klapowy) 1
Stojący, regulowany statyw mikrofonowy 2
Laptop HP ProBook 450 Go 1
Przewodowy dostęp do Internetu – po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu warunków technicznych TAK
Wi-fi TAK
Klimatyzacja TAK
Stół prezydialny 2-5 os., mobilny 1
Mównica mobilna TAK
Komfortowe krzesła 180
Stoły o wymiarach: 0,75 x 1,80 10
Stojak do flag podwójny 1
Stojak do flag pojedynczy 2
Winda towarowo – osobowa TAK
Dostęp do toalet TAK
Szatnia TAK
Wieszak wolnostojący 1
Wydzielona przestrzeń dla cateringu TAK
Parking TAK, płatny

 

Cennik

W cenie jest sala z pełnym wyposażeniem konferencyjnym i obsługą techniczną oraz foyer.

  • od poniedziałku do piątku w godz. pracy Muzeum
    290 zł netto / 1 godz.
  • od poniedziałku do piątku po godz. pracy Muzeum do godz. 24.00
    450 zł netto / 1 godz.
  • w soboty i niedziele w godz. 8:00 – 24.00
    450 zł netto / 1 godz.
  • zawsze po godz. 24.00
    500 zł netto / 1 godz.
Informacje

Dział Promocji i Marketingu
w godz. 8.00 – 16.00.
58 301 86 11, wew. 377
email: marketing@nmm.pl