Pojazd podwodny „Delfin I”

Kadłub „Delfina I” jest wykonany z 5-mm blachy ST 41, wzmocniony usztywnieniami wykonanymi z płaskowników. W części środkowej znajduje się nadbudówka z hermetycznie zamykanym włazem. W dolnej części korpusu umieszczony jest drugi właz, przewidziany do awaryjnego opuszczania pojazdu. Po obu stronach korpusu znajdują się zbiorniki balastowe szasowane sprężonym powietrzem, którego zapas mieścił się w czterech 8-litrowych butlach pod ciśnieniem 150 at. Odpowiednie ustawienie pojazdu w toni wodnej regulowano długością wydanego kabla oraz ustawieniem sterów pionowych i poziomych. Stateczność pojazdu zapewniały duże płetwy balastowe, mające kształt płóz, umocowane pod spodem korpusu. Służyły one jednocześnie jako stojak pojazdu w czasie jego transportu lub składowania. „Delfin I” umożliwiał 2-godzinną pracę pod wodą na głębokości roboczej do 35 m.